Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Ποιες είναι οι διαφημίσεις Google Adwords και πώς λειτουργούν;

Κάθε δευτερόλεπτο, πραγματοποιούνται 2,3 εκατομμύρια αναζητήσεις στη Google και η πλειοψηφία των αποτελεσμάτων αναζήτησης που εμφανίζονται μπροστά μας είναι διαφημίσεις Google. Αμειβόμενα από τις επιχειρήσεις, τα Google Ads μπορούν να αποτελέσουν έναν εξαιρετικά αποτελεσματικό τρόπο αύξησης της επισκεψιμότητας στο website, όταν κάποιοι αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή σας.

Τι είναι όμως οι διαφημίσεις Google (AdWords);
Η Google προσφέρει αμειβόμενες διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στο google.com με τη χρήση του Google AdWords ή διαφημίσεις που εμφανίζονται με μορφή banner σε άλλους ιστότοπους μέσω του Google Display και του προγράμματος AdSense της Google.

Γιατί εμφανίζονται οι διαφημίσεις Google
Η δημοπρασία του Google AdWords επικεντρώνεται γύρω από λέξεις-κλειδιά. Oι διαφημιζόμενοι επιλέγουν μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, λέξεις που οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κατά την αναζήτηση του προϊόντος τους.
Στη συνέχεια βάζουν τις λέξεις-κλειδιά σε δημοπρασία, κάνοντας “προσφορά” στο ποσό που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ένα χρήστη της Google να κάνει κλικ στη διαφήμισή τους. Αυτή η προσφορά, σε συνδυασμό με ένα Δείκτη ποιότητας που έχει εκχωρήσει η Google (βάσει της ποιότητας της διαφήμισής σας), καθορίζει ποιες διαφημίσεις της Google εμφανίζονται και σε ποια θέση. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις, ο διαφημιζόμενος πληρώνει ένα συγκεκριμένο κόστος (το κόστος ανά κλικ ή το CPC).

Το σύστημα δημοπρασίας των AdWords λειτουργεί κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση λέξεων-κλειδιών.

Για να “κερδίσετε” τις δημοπρασίες του AdWords και η διαφήμιση σας να προβάλεται όλο και σε υψηλότερες θέσεις θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε το Δείκτη ποιότητας και το ποσό προσφοράς σας. Όσο υψηλότερος είναι ο Δείκτης ποιότητας σας, σε συνδυασμό με το ποσό της προσφοράς σας, τόσο καλύτερη είναι η θέση της διαφήμισής σας. Οι ακόλουθοι παράγοντες (μεταξύ άλλων) επηρεάζουν το Δείκτη ποιότητας:

Η συνάφεια της διαφήμισής σας Googleμε αυτό που πληκτρολογεί και αναζητά ο χρήστης
Η συνάφεια της λέξης-κλειδιού Google με την ομάδα διαφημίσεών σας
Η συνάφεια της διαφήμισής σας στη σελίδα προορισμού της

Υπάρχουν επίσης συνολικά οφέλη για την επίτευξη ενός υψηλού βαθμού ποιότητας:

Χαμηλότερο κόστος
Η Google ανταμείβει τους διαφημιζόμενους με υψηλές βαθμολογίες ποιότητας μειώνοντας το κόστος ανά κλικ (CPC), βοηθώντας στη βελτίωση της απόδοσης επένδυσης (ROI).

Υψηλότερη έκθεση
Όταν έχετε υψηλούς δείκτες ποιότητας, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται συχνότερα, σε υψηλότερες θέσεις στην αναζήτηση. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε περισσότερα κλικ και μετατροπές χωρίς να χρειάζεται να αυξήσετε τις προσφορές σας.

Το Google Ads σας διευκολύνει να δείξετε στον κόσμο τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε να προσεγγίσετε πελάτες που αναζητούν αυτά που προσφέρετε.

Πηγή : wordstream.com