Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Συσκευασία

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – MARKETING

Η συσκευασία είναι ένα μέσο έκφρασης του Brand και αποτελεί το Δούρειο Ίππο μέσω του οποίου εγκαθίσταται στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Προϊόντα με ταυτότητα, που ταξιδεύουν στις αγορές του κόσμου και τοποθετούνται ψηλά στις επιλογές των καταναλωτών.

01 – APPROACH

Η επιτομή των υπηρεσιών ενός Brand είναι το προϊόν του και χρειάζεται μια συσκευασία που θα του δώσει την υπεραξία που του αξίζει και θα το κάνει να ξεχωρίσει στο ράφι. Μια συσκευασία στρατηγικά σχεδιασμένη, αποτέλεσμα του design και της στρατηγικής marketing.

Ο ρόλος μας είναι να συνδυάσουμε όλα τα χαρακτηριστικά της εταιρικής ταυτότητας, με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και να δημιουργήσουμε μια σύνθεση που μπορεί να αιχμαλωτίσει την προσοχή του καταναλωτή σε πρώτο στάδιο και να τον κάνει πιστό ακόλουθο του προϊόντος και του Brand σε δεύτερο στάδιο.

Στρατηγική
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
  • ΤΑΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
  • ΑΓΟΡΕΣ
Σχεδιασμός
  • ΓΡΑΦΙΚΑ
  • ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΑ
  • ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
  • ΣΥΝΘΕΣΗ
Προβολή
  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
  • ΚΑΝΑΛΙΑ
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
  • SOCIAL MEDIA
  • ΑΓΟΡΕΣ

Ακολουθώντας μια συγκεκριμένη μέθοδο

03 – PROCESS

Η συσκευασία είναι η επιτομή του Brand, ο τρόπος έκφρασής του και το μέσο τοποθέτησής του στις αγορές και στις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού. Μια στρατηγικά σχεδιασμένη συσκευασία μπορεί να κάνει τη διαφορά και να δώσει στην επιχείρηση την ώθηση που χρειάζεται.

Γνωριμία με την επιχείρηση

Για να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε αποτελεσματικά και να αποφασίσουμε τη στρατηγική που θα ακολουθήσουμε, πρέπει να γνωρίσουμε την επιχείρηση και τα προϊόντα της σε βάθος, να εξετάσουμε την αγορά στην οποία επιθυμεί να τοποθετηθεί και να κάνουμε έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού.

Στρατηγική

Σε αυτό το σημείο θέτουμε τις προτεραιότητες και αποφασίζουμε σχετικά με τους στόχους marketing του Brand. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, αποφασίζουμε ποιά θα είναι η πολιτική επικοινωνίας και η τοποθέτηση του προϊόντος στις αγορές ώστε να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε μια συσκευασία που θα ανταποκρίνεται σε αυτό.

Σχεδιασμός

Συνδυάζοντας κατάλληλα το briefing του προηγούμενου βήματος, γίνεται η στρατηγική σύνθεση όλων των στοιχείων της νέας συσκευασίας. Ο σωστός συνδυασμός των asset που πρέπει να περιλαμβάνει είναι αποτέλεσμα εμπειρίας και τεχνογνωσίας.

Παρουσίαση

Η παρουσίαση της νέας συσκευασίας είναι για εμάς πολύ σημαντική. Φροντίζουμε ώστε να χρησιμοποιούμε όλα τα σύγχρονα εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να παρουσιάσουμε στον πελάτη τη νέα του συσκευασία.

Προβολή

Δημιουργούμε όλα τα κανάλια που θα δώσουν την ώθηση και την αναγνωρισιμότητα που χρειάζεται ώστε να γίνει το προϊόν viral.