Close
Type at least 1 character to search
Back to top
Image-from-iOS-scaled.jpg

Η σημασία του Branding για μια επιχείρηση

To branding σε μια επιχείρηση, είναι εξαιρετικά σημαντικό και δεν περιλαμβάνει μόνο την ονομασία ή το λογότυπο. Το Branding είναι ένας συνδυασμός χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων και επηρεάζει την διαδικασία σκέψης στο μυαλό του πελάτη, και – το πιο σημαντικό- δημιουργεί αξία. Το branding αφορά όλη την εμπειρία που βιώνει ο πελάτης ερχόμενος σ’ επαφή με την επιχείρησή σας και περιλαμβάνει, από το logo, το site, τα social media, μέχρι και το πώς απευθύνεστε στους πελάτες σας.

Ουσιαστικά, το branding είναι ο τρόπος με τον οποίο σας αντιλαμβάνεται ο πελάτης. Το μάρκετινγκ είναι τι κάνεις για να προωθήσεις την επιχείρησή σου ενώ το branding είναι ουσιαστικά αυτό που είσαι. Είναι στρατηγική, ενώ το μάρκετινγκ είναι περισσότερο τακτική.

Ας δούμε τα οφέλη του branding για μια επιχείρηση είναι:

1. Το branding αφορά την αναγνωρισιμότητα σας

Οι πελάτες προτιμούν να επιλέγουν επιχειρήσεις που είναι γνωστές και τους κάνουν να νιώθουν ασφαλείς και για την επιλογή τους και για την αγορά τους. Αν έχετε μια δομημένη, σταθερή και ισχυρή εικόνα ενισχύετε (προς όφελός σας) την ανάγκη αυτή των πελατών.

2. Το branding είναι απαραίτητο για να ξεχωρίσετε

Σε ανταγωνιστική αγορά, το μυστικό είναι να διαφοροποιηθείτε και να ξεχωρίσετε από όλους τους άλλους. Το branding θα σας βοηθήσει να τοποθετηθείτε στην αγορά, να διεκδικήσετε το μερίδιο που σας ανήκει και να μπορέσετε να θέσετε ισχυρές βάσεις αναδεικνύοντας τα δυνατά σας στοιχεία.

3. To branding έχει να κάνει με συναισθήματα

Ένα καλό brand σας ενώνει συναισθηματικά με τους πελάτες, και τους προκαλεί θετικά συναισθήματα. Έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε δεσμούς και να χτίσετε πιστούς και επαναλαμβανόμενους πελάτες που μελλοντικά θα λειτουργήσουν ως η κινητή σας διαφήμιση σε άλλους πελάτες (word of mouth).

4. Το branding βοηθάει να περάσετε με επιτυχία τα μηνύματά σας

Λόγω των χαρακτηριστικών που σας ανέφερα, οι πελάτες νιώθουν εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας και έτσι γίνονται περισσότερο δεκτικοί στα μηνύματα που εκπέμπετε. To αποτέλεσμα είναι να αυξάνετε την δύναμη της πειθούς σας και να εμπλέκετε περισσότερο τους πελάτες με την επιχείρησή σας!

Πηγή: Marketing Consultant