Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Ηλεκτρονικό εμπόριο

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΠΡΟΒΟΛΗ

Σε μια εποχή που οι επιχειρηματικές ευκαιρίες βασίζονται στο διαδίκτυο και στις πωλήσεις, προσφέρουμε όλα τα μέσα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να σταδιοδρομήσει.

Πωλήσεις χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, χωρίς ωράριο! Νέο αγοραστικό κοινό, τεράστια πρόκληση.

01 – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Με την παρούσα κατάσταση να οδηγεί σε όλο και περισσότερες ηλεκτρονικές συναλλαγές, αντιλαμβανόμαστε πως το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αφορά πλέον μόνο μια ολοκληρωμένη συναλλαγή, αλλά ένα ολοκαίνουριο και περίπλοκο κόσμο διάδρασης και οι συνεργάτες μας βασίζονται σε εμάς για να τους βοηθήσουμε να το απλοποιήσουν.

Σχεδιάζουμε ηλεκτρονικά καταστήματα B2B, B2C και ψηφιακά προϊόντα, με σύγχρονο design, άριστη λειτουργία σε κινητά, tablets & desktop, με γνώμονα την απόδοση της επένδυσης. Η προσέγγισή μας βασίζεται στην εμπειρία του χρήστη, η οποία αποτελεί τον ισχυρότερο δεσμό μεταξύ του brand και των followers του και την υπηρετούμε χρησιμοποιώντας end to end λύσεις και προϊόντα αιχμής.

Στρατηγική
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
  • ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
  • ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • ANALYTICS / SEO
Σχεδιασμός
  • MOODBOARDS
  • UI / UX DESIGN
  • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  • RESPONSIVE ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ
Ανάπτυξη
  • ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ
  • FRONT END ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • PROTOTYPING
  • ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ERP
  • ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Ακολουθώντας μια συγκεκριμένη μέθοδο

03 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιουργούμε, βασίζεται σε μια μοναδική στρατηγική που περιγράφει τον τρόπο που κινείται και αναπτύσσεται ένα brand στον τομέα των πωλήσεων, είναι πλήρως εξοπλισμένο σε θέματα διαχείρισης προϊόντων και τιμολογιακής πολιτικής, λήψης και εξυπηρέτησης ηλεκτρονικών παραγγελιών, καταγραφής και ανάπτυξης πελατειακής βάσης.

Γνωριμία με την επιχείρηση

Μέσα από συνέντευξη με τον πελάτη, καταγράφουμε προσεκτικά όλα τα στοιχεία που αφορούν την επιχείρηση. Παράλληλα φροντίζουμε ώστε να είμαστε πλήρως ενημερωμένοι για την πελατειακή του βάση, αλλά και τον ανταγωνισμό.

Στόχοι marketing

Είναι πολύ σημαντικό να έχουν καθοριστεί οι στόχοι marketing της επιχείρησης, καθώς από αυτό εξαρτάται η συνολική προσέγγιση και οι στρατηγικές θέσεις που θα τοποθετήσουμε την πληροφορία στη σελίδα.

Συγκέντρωση περιεχομένου

Σημαντικό κομμάτι πριν το σχεδιασμό είναι η συγκέντρωση όλων των προϊόντων που θα περιέχει το eshop και ο καθορισμός των κατηγοριών. Πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής και τη διασύνδεση με εξωτερικά συστήματα αποθήκης αποτελούν βασικό στοιχείο για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του καταστήματος.

Γραφιστική επιμέλεια

Έχει αποδειχθεί ότι eshops με υψηλό επίπεδο γραφιστικής επιμέλειας, μπορούν πιο αποτελεσματικά να επιτύχουν την πώληση και να δημιουργήσουν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης στα γραφικά της σελίδας, δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον, καθαρό και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.

Σύνδεση με εξωτερικά συστήματα

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός eshop είναι η διαλειτουργικότητα και η συνδεσιμότητά του με εξωτερικά συστήματα Erp, η δυνατότητά του δηλαδή να επικοινωνεί με την αποθήκη του φυσικού καταστήματος ή με την αποθήκη άλλης εταιρίας. Με αυτό τον τρόπο η εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων στο eshop γίνεται με μεγαλύτερη ευκολία.

Έλεγχος & Βελτιστοποίηση

Στοχεύοντας στην υψηλή επισκεψιμότητα και αναγνωσιμότητα του eshop, ακολουθούμε ειδικές διαδικασίες βελτιστοποίησης, ώστε να επιτύχουμε μια πολύ καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, συνεχίζουμε να έχουμε το έργο υπό την επίβλεψή μας, με βελτιώσεις του UX, ενημερώσεις και διορθώσεις σφαλμάτων. Η σχέση μας είναι μακροπρόθεσμη και μετά την παράδοση προσανατολίζεται στη διαφήμιση και στην αύξηση των πωλήσεων.