Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Ανάπτυξη του Brand

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ – ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ – MARKETING

Η εταιρική ταυτότητα είναι το πλαίσιο επικοινωνίας στο οποίο κινείται το Brand – με βάση την κουλτούρα, τις αξίες και τις ανάγκες του – και καθορίζει τη σχέση με το κοινό του.

Εκμηδενίζουμε την απόσταση με τους καταναλωτές, βρίσκοντας κοινό έδαφος, χτίζοντας γέφυρες και τεκμηριώνοντας μέσω του σχεδιασμού, τους λόγους ύπαρξης και επικοινωνίας του Brand.

01 – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Οι καταναλωτές πλέον δεν ψωνίζουν απλώς, αλλά έχουν την τάση να ακολουθούν το Brand και να το υποστηρίζουν ανοιχτά. Για το λόγο αυτό, τα μεγαλύτερα Brands παγκοσμίως, ακολουθούν πολύ απλή προσέγγιση.

Ο ρόλος μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να απλοποιήσουν τον τρόπο επικοινωνίας τους και να διευκρινίσουν το ρόλο τους στην αγορά. Για να επιτευχθεί αυτό δουλεύουμε στρατηγικά μαζί τους, σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα και επηρεάζουμε τις αποφάσεις που θα τις φέρουν πιο κοντά στο κοινό τους, μέσα από το περιεχόμενο, τα μηνύματα και τις εικόνες.

Στρατηγική
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
  • ΤΑΣΕΙΣ
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
  • ΑΓΟΡΕΣ
Λογότυπο
  • ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ
  • ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΑ
  • ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ
  • ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
  • ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ψηφιακή Προβολή
  • ΣΥΣΚΕΥΕΣ
  • APP
  • UX / UI DESIGN
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
  • SOCIAL MEDIA

Ακολουθώντας μια συγκεκριμένη μέθοδο

03 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Κάθε εταιρική ταυτότητα πρέπει να αποτελεί την ψηφιακή έκφραση του Brand, αντανακλώντας την κουλτούρα του, την τάση του και τη διάθεση για επικοινωνία με το κοινό του. Για το λόγο αυτό ο σχεδιασμός διέπεται από κανόνες και διαδικασίες ανελαστικές.

Γνωριμία με την επιχείρηση

Για να μπορέσουμε να σχεδιάσουμε αποτελεσματικά και να αποφασίσουμε τη στρατηγική που θα ακολουθήσει το Brand, πρέπει να γνωρίσουμε την ιστορία του, το background του, να εξετάσουμε την αγορά στην οποία κινείται και στοχεύει και να κάνουμε έρευνα ανταγωνισμού.

Στρατηγική

Σε δεύτερο χρόνο, θέτουμε τις προτεραιότητες και αποφασίζουμε σχετικά με τους στόχους του Brand. Σύμφωνα με τα προηγούμενα, αποφασίζουμε ποιά θα είναι η πολιτική επικοινωνίας του Brand και προχωράμε σε ονοματοδοσία, ενώ ταυτόχρονα δημιουργούμε moodboard με αναφορές, χρώματα, γραμματοσειρές και ύφος γραφικών.

Σχεδιασμός

Με βάση το brief & το moodboard ξεκινάει ο σχεδιασμός του λογότυπου, το οποίο αποτελείται από την τυπογραφική σύνθεση (typo), το εικονίδιο (icon) και τα εταιρικά χρώματα (color palette). Βασική προϋπόθεση σε ότι σχεδιάζουμε, είναι να μπορεί να συμπεριφερθεί ανάλογα σε κάθε είδους εφαρμογή, ψηφιακή ή έντυπη.

Παρουσίαση

Η παρουσίαση μιας νέας εταιρικής ταυτότητας είναι για εμάς πολύ σημαντική. Φροντίζουμε ώστε να χρησιμοποιούμε όλα τα σύγχρονα εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να παρουσιάσουμε στον πελάτη τη νέα του ταυτότητα και όλες τις εφαρμογές που προκύπτουν από αυτή.

Προβολή

Δημιουργούμε όλα τα κανάλια που θα δώσουν στο νέο Brand την ώθηση και την αναγνωρισιμότητα που χρειάζεται ώστε να γίνει viral.