Close
Type at least 1 character to search
Back to top

E-Commerce Marketing

Μάθε περισσότερα για το ecommerce marketing και βρες πως μπορείς να χρησιμοποιείς τα πιο χρήσιμα εργαλεία marketing για να δημιουργήσεις μια πετυχημένη στρατηγική ecommerce marketing.

Υπάρχουν διάφοροι τύποι ψηφιακού marketing που μπορούμε να διακρίνουμε σήμερα, για παράδειγμα τα social media, το content marketing, η μηχανή αναζήτησης της Google και το email marketing. Τα ecommerce websites μπορούν να χρησιμοποιείσουν όλους τους παραπάνω τύπους για την προώθηση των πωλήσεων και την προβολή τους.

Τι είναι το e-commerce marketing?

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου είναι όλες εκέινες οι ενέργειες που οδηγούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας μια επιχείρησης και την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας ηλεκτρονικά.

Social Media Marketing

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων έχουν έντονη δραστηριότητα στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα σήμερα για να συνδεθούν με το κοινό τους και να δημοσιεύσουν περιεχόμενο.

Κάθε social media κανάλι βέβαια δεν εξυπηρετεί τις ίδιες ανάγκες για digital εκστρατεία ανάλογα με το περιεχόμενο που θέλουμε να προβάλουμε και το κοινό που εστιάζουμε.

Το Instagram είναι η κατάλληλη πλατφόρμα για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι σας επιτρέπει να προβάλετε προϊόν μέσα από ένα post και να επεκτείνετε την εμβέλεια του προϊόντος σας πέρα ​​από τη σελίδα αγοράς.

Μπορείτε βέβαια να επεκταθείτε ακόμα περισσότερο δίνοντας την ευκαιρία στον επισκέπτη να αγοράσει απευθείας το προϊόν από την σελίδα σας στο instagram. Αυτό προϋποθέτει δημιουργία εταιρικού λογαριασμού, σύνδεση προϊόντων με το Instagram και στρατηγικά τοποθετημένες διαφημίσεις προβολής. Η προσθήκη ετικετών που μεταφέρουν τους χρήστες απευθείας σε ένα καλάθι αγορών βοηθά στην εξαλείψη τις τριβών από τη διαδικασία αγοράς.

E-mail Marketing

Το Email Marketing είναι ένας εξαιρετικός και οικονομικός τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό σας. Είναι ένα εργαλείο marketing όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και τα υπόλοιπα Sοcial media.

Για να ξεκινήσετε την προβολής σας πρέπει αρχικά να χτίστε την Λίστα με τα mail των ενδιαφερόμενων παραληπτών. Εδώ χρειάζεται προσοχή. Στέλνουμε πάντα email σε ανθρώπους που μας έχουν δώσει την άδεια να το κάνουμε (opt-in). Μην κάνετε το λάθος και αγοράσετε έτοιμες λίστες. Υπάρχει κίνδυνος να βλάψετε σοβαρά την φήμη της εταιρείας σας στους παρόχους email όπως το Gmail, Yahoo, κλπ. με αποτέλεσμα να στέλνουν όλα τα email σας στα spam (ακόμα και να μην τα παραδίδουν).